Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Odstúpenie od kúpnej zmluvy (zásielkový obchod)

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti. Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vráti alebo nahradí dodávateľ kupujúcemu a kupujúci dodávateľovi všetky vzájomné prijaté plnenia. Ak sa zákazník rozhodne pre odstúpenie od zmluvy v lehote uvedenej v bode 1., je povinný dodržať nasledujúce podmienky:

●   kontaktovať nás emailom alebo telefonicky (použiť kontakty nižšie), že žiada o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, mena a priezviska, dátumu nákupu a svojím číslom účtu či adresou pre vrátenie peňazí.

●   ak kupujúci tovar obdržal a prevzal, zašle ho späť na našu adresu uvedenú nižšie a to za nasledujúcich podmienok:

●   tovar musí byť kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)

●   tovar musí byť zaslaný spolu s dokladom o kúpe

●   tovar nesmie byť používaný

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 15 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. Tovar, prosím zašlite doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Zásielky na dobierku neakceptujeme. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok, žiaľ nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od objednávky a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť. TOVAR VYRÁBANÝ NA ZÁKAZKU SEDACIE VAKY, KOŽENÉ PAPUČE SA ODSTÚPENIE ZMLUVY NEVZŤAHUJE.




Reklamačný poriadok internetovej predajne www.darcekovysen.sk

V zmysle platného Občianskeho zákonníka je na každý tovar poskytovaná záruka 2 roky, pokiaľ pri tovare nie je uvedené inak. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym používaním, nesprávnym ošetrovaním výrobku a iné. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Pri reklamácií je kupujúci povinný preukázať, že tovar bol zakúpený u predávajúceho. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadnú vec za bez závadnú. V ostatnom platia pre zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov. Predávajúci je povinný dodržať zákonom stanovenú lehotu 30 dní na vybavenie reklamácie.



Reklamácie a postup pri reklamovaní 

  • Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte na tel. čísle: 0948 889 896 . 
  • Reklamovaný tovar zašlite prosím na adresu RAJ HOLDING EUROPE s.r.o., Okružná 884/72, 06401 Stará Ľubovňa 
  • Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou! Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom. 
  • Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému. 
  • Reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus 
  • výmena za iný tovar, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru)



Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. 



REKLAMAČNÝ FORMULÁR